Lördag

 
Woopwoop, ikväll blir det fest för hela slanten! Förra fredagen tog jag
socionomexamen men eftersom släkten bor 40 mil ifrån så kunde det
inte firas ordentligt då så därför ska jag ha examensfest ikväll. Ska bli
riktigt roligt! Men innan festen drar igång är det en del som ska fixas
trots att det mesta förbereddes redan igår. Åh så taggad på denna dag!
Ser festen både som en examensfest och som en "avskedsfest"
eftersom jag åker iväg på resa om några dagar och sedan kommer
jag bara vara två dagar här på ön innan jag flyttar söderut.

Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Hoppas du får en helt underbar examensfest idag!

Jag brukar vakna vid 7, så somnar om till 9 iaf, sen kan jag ligga dra mig i timmar i sängen

2014-01-25 @ 12:04:44
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: NICOLE

Åh så underbart! Ha det toppen! :D

SV Ja gud va skönt en sak mindre att tänka på. Jag försöker kombinera allting haha :)
haha nä men så kan det vara ;D

2014-01-25 @ 14:13:51
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0