Fredag/Examensdag

Idag är ingen vanlig dag, nej idag är det min examensdag -
hurra, hurra, hurra! Åh jag kan inte fatta att jag tar examen
idag, det känns helt galet. Overkligt. Tänk att lilla jag är
färdigutbildad socionom nu!

Har varit uppe i ottan (redan klockan 7) idag för att jag ska
hinna fixa allting inför examenscermonin. Under morgonens tidiga
timmar ska vi bära upp lite saker från förrådet och sedan är det
dags att fixa till mig. Mellan 15-17.30 är examenscermonin där vi
får diplom, musikunderhållning (tror jag?) och två lärare som vi valt
ut ska hålla tal. Under kvällen blir det att fira med alkoholhaltiga
drycker och god restaurangmat.

Tänk att jag har klarat av 3,5 års universitetsstudier och nu
står
jag här som nyexaminerad socionom. Vilken lycka!!

 Bilden till vänster är från september 2010 då jag precis
börjat
socionomprogrammet och hade 3,5 års universitets-
studier framför mig.
Bilden till höger är från igår när jag
nu är färdigutbildad socionom.

Kommentarer
Postat av: LYFTMER

Grattis! Hoppas det går bra för dig, nu efter examen :)

2014-01-18 @ 01:02:10
URL: http://Lyftmer.se
Postat av: NICOLE

Kollade tillbaka lite, faan vad gött här alltså! Tänk att du är helt klar med utbildningar nu (om du inte vill sadla om sen) . Så härligt :)

Nu ska jag se vad jag ska söka till våren (sökningarna öppnade idag.)

2014-09-15 @ 18:35:55
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0