Dag 4 på årsutmaningen

Dag 4. Hiss & Diss - 2013


Hiss:
+ Att jag fick filosofie kandidatexamen i Socialt arbete och
klarade alla examinationer.
+ Alla underbara dagar som jag var med J.
+ Lyckades få jobb, en tillsvidareanställning på heltid. Vilken lycka!
+ Att jag gick ned i vikt.

Diss:
- Upptäckten att jag var sjuk, alla undersökningar som jag
genomgått och inte ännu fått någon helt 100 % säker diagnos.
- Att jag fick börja äta mediciner som måste ätas livet ut..
- Var rejält skoltrött. Men trots det har jag lyckats med skolan
och om några dagar tar jag socionomexamen!

Kommentarer
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Näe, inte direkt! haha

2014-01-04 @ 13:56:14
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0