Dag 18 på årsutmaningen

Dag 18: Hiss & Diss – filmer.
Här kommer utmaningens tredje ”Hiss & Diss”, denna gång gäller
det filmer.

 
Hiss:
+ Filmer där det händer något hela tiden, tex. Johan Falk och Taken.
+ Filmer med snabba bilar, fart och fläkt samt snygga skådisar.
Fast & Furious-filmerna såklart, älskar dem!
+ Jönssonligan-filmerna. Klassiker, jag älskar varenda film med dem.
Har sett filmerna hundratals gånger men lessnar aldrig.

Diss:
- Filmer som är overkliga som tillexempel Star wars, Sagan om
ringen och Harry Potter får en diss av mig. De tre första Harry Potter-
filmerna har jag sett men gillar det inte, och de andra intresserar
mig inte heller. Fel genre för mig.
- Krigsfilmer. Tycker det är tråkigt att se filmer som handlar om krig.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hiss på Star wars, Sagan om
ringen! FY gumman!

Svar: Nej Usch på dem ska det ju vara gubben! ;)
Mia

2014-01-18 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0