Växjöresan

Jag tänkte berätta lite kort om min senaste Växjöresa, kom ju därifrån
den 12:e men har haft fullt upp så har inte hunnit skriva något om resan.
Men nu ska ni få höra en del av vad som hände under mina två veckor hos J.

 
Första dagarna hade vi verkligen fullspäckat schema, helt crazy!
Vi höll igång från tidig morgon till sen natt, men kul var det.
På fredagen den 30:e januari åkte vi till Borås för att hälsa på mitt nya
jobb samt hämta lägenhetsnyckeln. Rullade vidare mot Jönköping för
ett hotelldygn, var riktigt myspys! Lördagen spenderades hos J's mamma
och söndagen spenderades på Ullared med J, hans mamma och syster.
Åh så skoj det var att köpa massa inredning till nya lägenheten!
Fick även en kaffemaskin av gubben som julklapp, så himla glad över det.
Han är världens bästa!!Har redan bloggat om dessa dagar (mer utförligt)
i detta inlägg, så läs det
om ni vill veta mer samt se bilder.

 
De övriga dagarna som jag var i Växjö var lite lugnare. Då strosade vi runt
på stan, Grand Samarkand och andra affärer. Blev mycket spanande efter
saker till lägenheten såklart. Var även på restaurang och firade alla ♥ dag i förväg.
Hade en fikadejt med Sivi en dag för att ta igen allt som hänt sedan vi sist
sågs. Sedan har jag varit hemmafru när gubben jobbade en kväll, då passade
jag på att städa hans lägenhet och baka chokladmuffins. Kvällarna spenderade
vi framför nya favoritserien The Mentalist. Åh så bra den serien är!

 
Har haft det superduperbra i Växjö med J, som alltid! Ätit gott, myst massor,
spelat Yatzy, ätit lite mer och sovit länge. Myspys. Längtar till nästa vecka då
jag flyttar lite närmare honom. Skönt att bara ha 17 mil emellan.
Bilder från Växjö kommer någongång nu under veckan. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag hann inte läsa just nu, ska just i duschen, men vill bara skriva igen: DITT KÖK! <3

sv: Haha, jag hade aldrig hört talas om Oskar förrän igår ;)

2014-02-16 @ 21:17:31
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Jaa, det var en bra middagsvecka förra veckan. Den här veckan har vi planerat mycket god mat också, men jag vaknade idag med världens halsont :(

2014-02-17 @ 06:54:58
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0