Torsdag

 
Efter två veckor hos J i Växjö är jag nu hemma i västerbotten igen.
Har haft det sjukt underbart, ska skriva några inlägg samt visa bilder
men det blir inte idag. Kom hem igårkväll efter 10 timmars resande,
var helt slut i kroppen och särskilt benen. Idag fortsätter resandet,
jag ska till norrbotten för att hämta hem Diesel från mamma. Så idag
väntar sju timmars bussresa, 40 mil. Känns inte ett dugg lockande
efter gårdagens långa resa.. Dags för frukost och fix, sen är det dags
att bege sig.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

nä fyy vad segt :o

sv ja hehe men man får väl se det som värt det kanske? Jag föll "dit" hårt, i ät- och tränaträsket men har nu insett att vad är det för liv att förbjuda sig... :) Man ska göra det man mår bra av och inte ursäkta sig, för det är ju val man gör :)

2014-02-13 @ 10:15:24
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Där, Nässjö, är där jag är när jag jobbar i Småland;)

2014-02-13 @ 15:26:08
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0