Torsdag

Vaknade upp tidigt imorse och när jag såg mitt tomma sovrum
(endast sängen, Diesels transportbur och två garderober finns i rummet)
så slogs jag av tanken "Shit, jag bor i södra Sverige om sex dagar".
Det är helt galet! På måndag går flyttlasset och på onsdag lossar
de i nya staden, wiie! 99 % av mina tankar handlar om flytten på
något sätt, haha. Nu har jag ringt alla samtal, ändrat mina uppgifter
hos företag och så vidare så allt sånt kan jag koppla bort. Nu handlar
tankarna istället om hur jag ska inreda, var allting ska stå etcetera.
Längtar tills vi är i lägenheten nästa onsdag och får börja fixa.

Något som jag inte längtar till är dagens tvättstugepass mellan 7-12..
Har massor som ska tvättas och det måste göras idag eftersom jag
kommer lämna in nycklarna imorgon. Så den här dagen blir det
spring i tvättstugan, några övriga planer finns inte. Eller jo, snart
ska jag sätta tänderna i en mumsig frukost - havregrynsgröt med
mosad banan samt en äggmacka. Sen blir det tv-tittande medan
tvätten snurrar. Ibland är det faktiskt mysigt att vakna tidigt!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Det är så himla fult :(

2014-02-20 @ 07:18:18
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag är så avis på dig för jag vill också flytta till en ny lägenhet och börja inreda och så.

2014-02-20 @ 14:08:50
URL: http://sessie.se
Postat av: NICOLE

Snart dags!! :D
SV Nej jag har bara åkt igenom tror jag (om ens det?) men annars har jag inte varit där. Ska bli så spännande :D
Det står Umeå C på tåget , hämtar du mig o tar hand om mig om jag åker för långt?? haha ;D en backup liksom...

2014-02-20 @ 14:32:15
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0