Tisdag

 
Nu såhär mitt i flyttpackandet är det tidiga morgnar som gäller
för min del. Idag vaknade jag vid 07.30-tiden vilket är tidigt för
mig då jag och J vaknat vid 11-tiden de två senaste veckorna.
Den här förmiddagen ska jag och mamma åka in till stan för
att uträtta ett ärende, köpa mer flyttlådor och en ny laddare
till telefonen. Det är något glappt i min tror jag.. Hoppas det inte är
i telefonens uttag. Så ska testa att köpa en ny laddare för jag skulle
inte klara mig utan telefon, haha. Vad mer som händer idag är
oklart, det lär väl bli lite packande. Det tar aldrig slut..

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja precis :)

Åh, jag tycker att det är så himla tråååkigt att flyttpacka... verkligen helt totalt värdelöst >.<

2014-02-18 @ 08:36:01
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Liborius

kul med flytt ändå:)

2014-02-18 @ 13:50:41
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0