Sista fikat

 
Ytterligare en dag som gått i flyttandets tecken. Under förmiddagen
åkte vi iväg till stan för att köpa mer flyttkartonger, helt galet hur
många jag har! När vi ändå var inne i stan så passade vi på att ta
en sista fika på Barista. Jag kommer att sakna deras caffe latte och
morotskaka, haha. Men jag hittar nog ett nytt favoritcafé i södra
Sverige. Efter stadsbesöket blev det att packa ned saker och så
tog vi ned hyllor, spacklade igen vägghål och sånt. Duktigt va?
Nu börjar det mesta vara nedplockat i kartonger, skönt! Om exakt en
vecka är vi i Växjö hos min fina J och flyttbilen har börjat rulla härifrån
norr mot västra götaland. Wiie!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Det förstår jag, att laga riktig mat som man tänkt ut, är så himla kul :)

2014-02-18 @ 18:27:26
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur känns det nu då, att lämna Norrland? Inte minsta deppigt?

2014-02-19 @ 12:59:24
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0