Planer


Jag har redan varit här i Växjö snart en vecka (imorgon), sjukt hur
fort tiden går! Vi har haft fullt upp sedan jag kom. Det har varit
hotellövernattning i Jönköping, hämtat lägenhetsnycklarna i Borås,
ett shoppingbesök till Ullared och en övernattning hos J's familj
men nu är vi tillbaka i J's lägenhet.


Har en vecka kvar här nere och vi har lite planer även för de
kommande dagarna. Kanske blir ett biobesök om det finns någon
sevärd film, sedan ska vi ut på restaurang (igen) och fira min
examen då J inte kunde vara med på min stora dag. Har tidigare
pratat om en eventuell utgång medan jag är här nere men om det
blir av återstår att se. Jag ska även träffa min bästa vän från
högstadiet igen, så kul att hon bor här i Växjö så man kan träffas
ibland.

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

så roligt :D Du verkar så lycklig nu :D

2014-02-04 @ 15:13:55
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Postat av: NICOLE

Hoppas du har det bra fina du :) Det verkar som det i alla fall hih :)

2014-02-04 @ 20:51:32
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0