Jag lever!

Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen den här veckan!
Har verkligen haft fullt upp hela veckan och det kommer fortsätta
under helgen. Så är det när man flyttar till en ny stad, mycket
som ska fixas. Men här får ni läsa lite kortfattat om vad som
hänt under den här veckan.
 

I måndags kom flyttfirman vid 08-tiden och började lasta alla
mina saker. En timme senare satt jag, mamma och Diesel på
tåget påväg till Växjö och min fina J. Diesel var såå duktig som
klarade av att åka tåg i 10 timmar! Tisdagen spenderade vi
på stan i Växjö för att köpa nödvändigheter samt för att visa
staden för mamma. På onsdag åkte jag, J, mamma och Diesel
redan efter klockan 06 från Växjö till Borås. Detta eftersom att
flyttbilen skulle komma strax före 09. Åh så roligt det var att komma
till min nya lägenhet och när flyttfirman lastat av alla mina saker.
Så himla skönt att vi anlitade en flyttfirma som lastade, transporterade,
lossade och monterade ihop allt. Vi behövde inte göra någonting, haha.
Under onsdag och torsdag var det kaos med saker och flyttlådor överallt
men i skrivande stund så är nästan allting uppackat. Igår (torsdag) tog jag
och J en promenad under förmiddagen för att hitta vägen till jobbet. Det var
hur lätt som helst som tur var! Har en riktigt mysig och bra väg till jobbet -
genom centrums mysiga gator och vid vattnet. Under eftermiddagen gick vi
in till stan igen för att äta pizza, då fick vi även med oss mamma. Älskar att
det bara är cirka 10 minuters promenad till stan. Love it! Den här dagen har
varit precis som de två senaste dygnen, vi har packat upp saker, satt upp
gardiner och så vidare. Nu börjar lägenheten likna ett hem och det känns
så skönt! Jag älskar min lägenhet!
Bilder kommer i separata inlägg.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Mysigt :D låter bra du!!

SV ja det gör så mycket :) Jag går ut halv7 till bussen och nu är det ju ljust ute :D så najs!
ja vad skönt! inte kul att vandra hem i mörker!

2014-02-28 @ 21:55:21
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: NICOLE

Sv ja det var sjuuukt gott :D hihi
pizza är ju inte heller så tokigt!! eller jag har direkt aldrig varit en pizzamänniska men de finns goda :)

2014-02-28 @ 22:33:39
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Linda

va roligt:D

2014-02-28 @ 22:41:15
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: SARA

Så mysigt! :) Spännande med flytt :)

2014-02-28 @ 23:48:11
URL: http://saraemilias.for.me

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0