Dag 56 på årsutmaningen

Dag 56: Bryr du dig om hur städat andra har det i sina hem
när
du besöker dem?
Nja, visst föredrar jag hem där det är städat och någorlunda ordning.
Men samtidigt så är hemmet något privat, alla får ha det som
de vill. Vill du ha stökigt så är det upp till dig, bara du trivs. Inom
jobbet har jag besökt en hel del hem då vi biståndshandläggare
åker hem till klienterna, så jag har sett både det ena och det andra.
Ibland kan det vara väldigt städade och prydliga hem medan det
ibland är tjock rökdimma, luktar urin och inte har diskats på 1 år..
Men jag ser gärna att personer har det städat, det är så mycket
trevligare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0