Dag 55 på årsutmaningen

En ny vecka och ett nytt ämne på årsutmaningen. Den här
veckan ska man svara på frågor gällande städning. Passar ju
nu när det är rena flyttkaoset, haha.
 
Dag 55: Är du en organiserad person?
Jag är riktigt organiserad, haha! Jag skriver ner massor på
post it-lappar, gör listor när jag ska packa, handla och så vidare.
Jag måste ha saker nedskrivet, då känner jag att jag har kontroll.
Sedan är jag väldigt noga med papper, räkningar och sånt - har
allting sorterat i pärmar under olika flikar. Det är så himla mycket
lättare när man har ordning och reda på sakerna, då känner jag
ett lugn. Organiserad är jag, till 200 %.

Hann bli ännu fler kartonger innan flyttpackandet var över..

Här ser ni att jag till och med var organiserad under flytten.
Hade märkt varenda låda med post it-lappar som talade om vad
som fanns i lådan och från vilket rum det var nedpackat. Men det
gjordes inte bara för att jag är organiserad och vill ha koll utan
även för att flyttgubbarna ska veta i vilket rum de ska placera
lådorna på onsdag-torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0