Dag 54 på årsutmaningen

Dag 54: 5 låtar du rekommenderar

1.
Som det Nickelback-fan jag är så måste jag självklart rekommendera
en låt av gruppen: This means war. Jag älskar den låten, den går
på repeat rätt ofta hemma hos mig och jag lessnar aldrig.

2. Shinedown - Junkies for fame. Åh vad jag älskar den låten!
Eller egentligen älskar jag många av deras låtar men tänkte välja ut
en och då blir det junkies-låten.

3. Pitbull & Kesha - Timber. Här behövs inte ord, den är grym!

4. Detta är en sönderspelad låt men den är fortfarande härlig
och vilka minnen den väcker! Avicii - Wake me up.

5. En femte och sista låt som jag vill rekommendera är
Oskar Linnros - Från och med du. Jag vet, det är en låt som var
poppis för många år sedan. Då gillade jag inte den, men nu tycker
jag den är riktigt bra och har fin text.


Kommentarer
Postat av: NICOLE

Åh Timber :D

SV Jadu idag är en rätt seg och slapp dag! Blev fest igår så idag tar vi det lugnt mest ;) Har käkat semla haha ... Och du har inte jätteskoj eller? ;d

2014-02-23 @ 16:21:02
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag älskar Timber, den är mysig :)

sv: Den fanns på ICA :D Inte i nybakatdisken, utan vid bröd och muffins och sådant som är inplastat och fabriksgjort :D

2014-02-23 @ 18:27:33
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0