Dag 50 på årsutmaningen

Dag 50: Berätta om ett härligt minne kopplat till musik.
Ett härligt minne som har med musik att göra är när jag åkte
till Stockholm den 12 september 2012 för att se Nickelback,
mina favoritartister. Det var helt amazing, underbart, galet -
åh vad häftigt det var!

Var framme i Stockholm vid 11-tiden, strosade runt på Globens
köpcenter och sedan fixade vi till oss på hotellet innan det var
dags att entra Globen. Var sjukt mycket folk och stämningen var
på topp. Daughtry öppnade upp med några låtar och vanligtvis
gillar jag honom massor men live var han inte särskilt bra.. Men när
Nickelback klev upp på scénen, då jäklar blev det drag! Hade gåshud
under låtarna Burn it to the ground och When we stand together när
hela globen stod upp och sjöng med i låtarna.

 

Kommentarer
Postat av: en plats i solen

Jodå det går och tidsinställa inlägg, men jag har inte varit nära en dator nu på två dagar :) Eller nära har jag varit men inte suttit vid en. Så kände det var bättre och hoppa av :)

Förstår det, men hellre mediciner resten av livet än operation och tumörer.

2014-02-19 @ 20:52:13
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0