Dag 37 på årsutmaningen

Dag 37: Om du bara fick välja en prydnad (som du redan har)
att spara, vilken blir det?
Oj vilken svår fråga! Först tänkte jag på sminkbordet som jag fått
av mamma, som hon har haft sedan hon var tonåring. Men det är
ju mer en möbel än en prydnad. Så om jag måste välja en
prydnad så skulle det vara ett par fina smyckesskrin/askar som
jag fick utav farmor innan hon dog. Det är väldigt gamla askar
som farmor hade i sin ägo väldigt länge innan jag fick dem.
När jag får barn ska dem få ärva vidare dessa askar har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Förstår att du gör det :)

2014-02-07 @ 07:09:37
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Det låter fint! :) Och alltså, ditt kök!? HUR SNYGGT!!???

sv: ja, Kissie har definitivt blivit duktigare :)

2014-02-07 @ 09:27:14
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0