Bilder på nya lägenheten

Dessa bilder på min nya lägenhet tog jag i all hast den dagen då
jag och J hämtade lägenhetsnycklarna. Därför finns det inga saker
i lägenheten och bilderna är inte världens bästa. Ni ska få se bilder
under flytten och självklart efter!

Hallen sett ifrån köket

Vardagsrummet


Vardagsrummet



Klädkammaren



Köket



Köket



Köket



Sovrummet


Sovrummet

Badrummet var tyvärr för mörkt för att fotografera eftersom det inte ännu
var någon el i lägenheten. Så badrumsbild får ni se när jag inrett klart där.

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

2014-03-02 @ 14:38:18
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0