Alla <3 dag

 
Idag är det som sagt alla hjärtans dag och det har firats lite smått
även fast jag är 150 mil ifrån den fina J. Tur att telefon och internet
finns! Förutom fina meddelanden har jag även fått två Merci-chokladaskar
(av mamma och moster), mumsigt! Lätt den bästa chokladen.
Större delen av den här fredagen har spenderats i Haparanda, min sista
gång på väldigt många månader eftersom jag imorgon lämnar norrbotten.
Blev ett besök tillsammans med mamma på IKEA, banken och
kinarestaurangen. Myspys. De senaste timmarna har jag varit hos
mommo och sagt hejdå till henne och moster då jag åker imorgon.
Nu ses vi inte förrän under sommaren någongång.. Det är det jobbiga
med flytten, att jag hamnar 150 mil ifrån all släkt. Nu ska jag strax
avrunda den här dagen för imorgon är det tidig uppstigning som gäller
då jag ska åka hem till Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0