Tisdag

 
Nästsista arbetsdagen innan semestern och jag borde väl
egentligen vara glad och känna mig uppåt. Men dessvärre är
det inte så just nu. Istället känner jag en viss oro i magen inför
dagen. Ett komplicerat ärende ska tas itu med och det känns
nervöst då jag är den ledande personen och så vidare.. Är inte
så förtjust i vårdplaneringar annars heller och än mindre under
dessa omständigheter. Håll tummarna för att det mötet går bra!
Efter jobbet får jag se om det blir ett kortare gympass eller om
jag stannar hemma och ordnar inför resan. Lutar mot det
sistnämnda men jag får se. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Då hoppas jag att det går bra idag!

Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas det går bra för dig. Du är så duktig så det går säkert kanon♥

2014-12-16 @ 11:56:10
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Kajsa-Stina

Åh vännen! Du ska ju njuta av att det är näst sista arbetsdagen idag innan julledigheten ju! Men jag förstår du har svårt att slappna av då det är mycket som ska göras nu på jobbet innan julen. Jag håller alla tummar och tår för att det löser sig och att mötet går bra! :)

sv: Jag är precis likadan som dig. Anledningen till att jag har så svårt att variera mig när det kommer till varm mat är att jag ju är rädd för kalorierna och att gå utanför boxen och utmana mig med någon annan rätt. Egentligen behöver rätten i sig inte vara så jäkla onyttig. Det är bara att bryta mönstret och våga sig på att laga det.. Vad ska du äta för middag idag tex? Här hemma blir det rester från igår med köttbullar i tomatsås med spaghetti. Har haft svårt för pasta innan men med fullkorn så funkar det lite bättre iaf :)

Hoppas det löste sig på jobbet och att du får en fortsatt fin kväll. Vad ska du hitta på annars ikväll förutom att ordna inför resan? :)

2014-12-16 @ 13:56:55
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Sara

Usch så jobbigt ! Hoppas det gick bra. :) Vilken fin bild på dig, älskar ditt hår :)

2014-12-16 @ 20:51:22
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0