Tisdag

Ställ frågor i frågestunden och bli länkad!

Såhär brukar min jultallrik se ut och jag gissar
att dagens kommer bli ungefär likadan.

 
Igår var det nästan en mardröm på jobbet, fyfarao vad jag hade
mycket att göra! Det rasar verkligen in ärenden som måste göras
innan jag går på semester nästa onsdag. Inte kul alls! Den här
dagen blir minst lika hektisk som gårdagen, om inte värre.. Men jag
har något att se framemot i alla fall: lunchen. Hela arbetsgruppen
ska gå ut och äta julbord, det är vår julklapp från arbetsgivaren.
Det ska bli riktigt roligt även fast jag inte äter särskilt många sorter
på julbordet. Efter jobbet väntar en timmes konditionsträning på
gymmet och sedan ska jag gosa ner mig i soffan med Diesel och
se julkalendern. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tackar, det hade jag tack :) hoppas att du också hade en bra dag igår!

2014-12-09 @ 08:41:43
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: Elin

MUMS!!! Och vad mysigt. :)

2014-12-09 @ 11:04:30
URL: http://ptelin.disciplin.se
Postat av: Lilla Malin

Vad mysigt med julbord! Det hade inte suttit fel.

Postat av: Louise Dalman

usch med såna dagar på jobbet! :(
men skönt att du snart får lite semester o får vila upp dig hoppas ja..

2014-12-09 @ 11:51:12
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: som det ser ut nu så är det ett år jag blir borta men man vet jue aldrig om det blir längre hehe :P

2014-12-09 @ 11:52:19
URL: http://fbb.blogg.se
Postat av: Sara

Usch så otroligt jobbigt ! Men förstår att det måste göras. Mysigt med julbord iaf :)

2014-12-09 @ 14:44:15
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Kajsa-Stina

Men åh vad mums! Detta är det jag också äter på julbordet. Köttbullar, prinskorvar, julskinka, leverpastej, potatis, rödbetssallad, mimosasallad, julmust osv. Smarrigt värre! Dock är jag lite ångestfylld inför just julmaten.. Vet inte hur mycket jag ska äta av allt och är rädd att tankarna ska ta över när man ska sitta till och njuta där på julafton.. Hoppas det inte blir alltför jobbigt utan att jag faktiskt kan slappna av och tillåta mig själv att äta och må bra av allt möjligt. Hur kändes det för dig idag att äta julbord? Gick det bra eller var det lite jobbigt? Hoppas det gick bra :)

sv: Men nej vad jobbigt att du hade ångest t o m igår kväll över helgens festligheter :( Det var förra veckan då jag hade ångest konstant i 2 dygn. Det var ingen höjdare men tack o lov så släppte det iallafall efter 3 jävla dagar! Har ju ett bolltäcke här hemma som jag kan gosa in mig i då det känns alltför jävligt. Det dämpar en hel del eftersom det väger en del och formar sig runt kroppen :)

Annars så mår jag rätt så bra idag faktiskt måste jag säga. Har ont i magen bara av allt jag ätit idag haha :( Känner mig proppmätt och övermätt vilket inte är mysigt.. Hoppas det lägger sig snart men det är ju middag snart igen så det lär ju bara bli värre haha :( Hur mår du själv idag och hur har dagen varit? :)

Har ställt några frågor nu i frågestunden som jag hoppas jag får svar på hihi :) Hoppas det inte var någon känslig fråga i så fall får du säga till♥

Åh men gör det! Rocky road är så sinnes sjukt gott och prova med skumtomtar i! Blir lite juligare då hihi :) Kramar

2014-12-09 @ 15:50:22
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0