Onsdag

Ställ frågor i frågestunden och bli länkad!

2012
Herregud alltså, gårdagen.. Visste inte om jag skulle skratta eller
gråta! Hade så galet mycket att göra och fick ytterligare en
"korttidare" på mitt bord. Inte ett dugg kul när det redan är nog
stressigt och pressat i schemat. Fy, jag vill bara gråta över allt
som ska göras innan nästa onsdag! Det sista jag tänkte på
igår innan jag somnade var jobbet och det första jag tänkte imorse
när jag vaknade var jobbet. Nu räknar jag verkligen dagarna tills
semestern, den kommer vara så välbehövlig efter dessa helvetes
dagar.


Till något roligare kanske? Igår var vi från jobbet på julbord. Är inte
så förtjust i julbord så de kalla rätterna och varmrätterna var inga
höjdare men dessertbordet däremot, mums! Ris á la malta, choklad-
pudding med grädde, chokladtomtar (älskar!), pepparkakor, godis
och kaffe. Kändes som att jag rullade därifrån, så en timmes
crosstrainer och några benövningar satt bra under kvällen. Idag blir
det däremot inget gymmande. Istället ska jag flexa ut tidigare från
jobbet för att gå till frisören. Sedan väntar mathandling innan jag
kryper upp i soffan med Diesel för att spendera kvällen där.
Hoppas ni får en bra onsdag finisar!

Kommentarer
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Det sista jag tänker på är alltid jobbet, och det första när jag vaknar. Har fått medicin både mot panik, depression och sömnsvårigheter, så nu hoppas jag att jag snart är back on track!

2014-12-10 @ 07:04:02
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Caroline

Härligt att gå till frisören! Hoppas det blir lugnare för dig så du slipper känna någon stress :3

2014-12-10 @ 10:01:20
URL: http://awesomecaroline.blogg.se
Postat av: Erika

Fy vad jobbigt med en massa, har själv en massa i skolan!

sv. Fast det är anledningen till att jag vill ha en grötkokare, för att jag inte vill göra det på spisen. Lyckas alltid bränna vid det eller liknande och det tar längre tid :)

2014-12-10 @ 11:04:25
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: linah

fin du är!

2014-12-10 @ 12:17:23
URL: http://afroeve.forme.se
Postat av: NICOLE

Kul att gå till frisören :D Ska du bara toppa eller blir det någon förändring? :)

SV: Haha samma här, älskar det! Saffran är det godaste alltså ;)
Tråkigt att de hade "allt" men inte lussebullarna... fy på dem ;) Hoppas du skrev en "att tänka på till nästa gång-lapp" hah

Den musten finns nog bara häromkring tror jag, men i Borås lär det ju finnas någon utvald butik tycker man ju :)

Jo eller hur, tjejnamn blir mer coola och så killnamnen är bara så...vanliga. Sebastian hade vi en bråkig kille som hette i skolan så jag tänker på han när jag hör det. Det är det värsta, att man associerar namn med personer. Men vi gillar Hugo, William, Wilmer och så :)

Usch ja det låter inte alls kul :O Inte roligt när jobbet blir så! Hoppas verkligen det lugnar sig nu inför din semester, men det verkar ju dock inte som det... Så vi hoppas att dagarna bara springer iväg nu!

Ja herregud vad mycket det är att fixa för dem, förstår att du ibland vill gråta. Skönt att det bara handlar om ett liiitet tag till så får du vila upp dig sen! <3

Vi har föreläsning den 23 :/ + hemläxa. Det tycker jag är ganska taskigt faktiskt. De flesta har ju också köpt biljetter hem den 19e typ.

Vi har gjort sociala experiment (vi läser ju socialpsykologi nu), så det var det vi pratade om :) Väldigt glad att det gick så bra som det gjorde. Och så har vi tenta på fre. Har inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort, så får lägga i en extra växel nu de sista dagarna!

Hur la du upp ditt plugg på uni? Fick du alltid högsta betyg på tentorna och klarade du alltid allt med bravur liksom? Nu på sista tiden har det gått så jäkla segt för mig, fick u på en tenta, så motivationen har varit typ noll och jag har knappt orkat något. Därför jag tycker det är segt nu. Men fick idag se de nya antagningarna och då blev jag glad =)

2014-12-10 @ 13:21:43
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0