Off we go!

 Bild från i somras när jag, J och Diesel reste till norrbotten.


Whoop whoop, nu är jag och Diesel påväg till norrbotten
för att fira jul och nyår med släkten! 03.00 larmade mobilen om att
det var dags att kliva upp. Cirka en timme senare satt vi i taxin
påväg mot flygplatsen. Var tvungen att vara där i god tid innan
avgång då jag måste checka in manuellt när Diesel är med mig
eftersom han också måste ha en biljett, hihi. Nu är vi på flyget
och mellanlandar om ett tag i Stockholm, då ska jag inta frukost i
väntan på flyget vidare mot Luleå.


Kommer spendera hela 2 ½ veckor hos mamma i norr vilket känns
hur kul som helst eftersom jag inte sett släkten på ½ år. Mysigt att
få spendera både jul och nyår med dem! Kommer inte ha internet
under min vistelse i norr så kommentarerna kommer bli lidande,
men jag har gjort massa tidsinställda inlägg och kommer mobilblogga
ibland, så ni kommer höra av mig. Följ mig gärna på Instagram
(Miizing), där är jag mer aktiv under semestern.
Hoppas ni får en underbar jul och nyår för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Åh vad roligt, hoppas du får det helt underbart <3 Och vi hörs väl på chattarna ;) haha

SV: Haha så jobbigt när det blir så, eller man råkar skicka utan att ha skrivit adressen etc.. :)

Mumsigt :D Vi har också tänkt göra någon saffranslängd, får se hur det blir med den saken. Det börjar verkligen närma sig nu :) Så himla mysigt :D

Jaa men 10 är lagom tycker jag. Helst går jag upp halv9, 9 :) Men man får ju se det också hand i hand när man gått och lagt sig :)

2014-12-18 @ 10:17:10
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Lilla Malin

Hoppas resan går bra då och att ni får det trevligt uppe i norr :) God jul på dig!

SV: Vi var på Presse, typ ett stenkast från polishuset. Hade ju inte varit där som sagt men det var rätt mysigt :)

Postat av: Anonym

Sv: ja verkligen :D

2014-12-18 @ 11:04:07
URL: http://fbb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0