Måndag


Godmorgon underbara julmånad! Tänk att det redan är
första december. November gick verkligen snabbt och nu är
årets sista månad här. Den mysigaste månaden helt klart.
Som ni vet älskar jag allt som har med advent, lucia och jul
att göra. Första december innebär två saker: 1. Julkalendern
börjar idag. 2: Man får öppna första luckan i chokladkalendern.
Ska ni föresten se julkalendern idag? Själv tänkte jag se den
ikväll när jag kommit hem från gymmet. Men innan det är dags
för tv-mys och gym så ska en hektisk jobbdag genomföras.
Hoppas ni får en bra första december!

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar december! <3

Sv: På det företaget har jag jobbat i typ ett år, bytte anläggning i september och har nu lite närmre hem :)

2014-12-01 @ 08:56:25
URL: http://ptbyelin.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mys månaden på året är här:) Jag såg inte julkalendern på morgonen heller utan tar den ikväll:)

2014-12-01 @ 14:33:55
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0