Måndag

 Ställ frågor i frågestunden och bli länkad!
 
Trots att det är måndagmorgon och en lång och stressig arbets-
vecka väntar så kändes det rätt bra att kliva upp när mobilen
larmade. Nu är jag inne på slutspurten innan jag får semester,
nästa onsdag arbetar jag sista dagen för det här året.


Men än har jag inte semester.. Det är mycket som ska göras
innan det. Idag är dagen verkligen fullsmockad med aktiviteter.
Det ska ringas flera viktiga samtal, en vårdplanering på korttiden
ska göras, det ska samrådas och jag ska skriva en utredning.
Känns som att arbetsdagen kommer gå fort i alla fall. Kvällen
ska jag, som alltid, spendera på gymmet. Har träningsvärk i benen
från all konditionsträning i helgen så ikväll satsar jag på mage
och endast några minuters cardio.
Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Vi får hoppas att det går bra på jobbet idag då och inte en massa strul :) Skönt att kunna räkna ner dagarna till semester nu!

Postat av: Sara

Skönt med julledigt snart :)

SV:Helgen har varit underbar :) Hur har din helg varit ?

Kram

2014-12-08 @ 11:41:16
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0