Lördag

 
Hej hallå! Nu är jag back on track här på bloggen efter några
dagar frånvaro. Min fina J har varit här sedan i onsdags så
har velat spendera all ledig tid med honom. Har haft jättemysiga
dagar tillsammans, vi har firat mini-jul eftersom vi inte ses förrän
i januari nästa gång. Igår gjorde vi julbord, gav varandra julklappar
(fler blir det på julafton ), drack glögg, åt paradischoklad och
massa annat gott. Sen har jag även en stor nyhet att berätta,
håll utkik ikväll!
 
 
Idag vid 11.30 vinkade jag hejdå till min fina och jag saknar
han redan! Begav mig till gymmet direkt efter och där lyckades
jag få ihop en timmes konditionsträning och några magövningar.
Välbehövligt efter allt som jag och J tryckt i oss dessa dagar,
haha. Nu ser jag på Teen mom 2 och ska svara på kommentarer
som trillat in medan jag varit off. Sen väntar middag, mys i soffan
med Diesel och massa bloggläsning. En bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Petra

tack så mycket det var riktigt mysigt med marknaden.
Tyvärr smälter snön bort men hoppas det kommer tillbaka sen vid jul

2014-12-06 @ 15:57:34
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Petra

det var mysigt och trevligt att kolla runt det var riktigt gott var länge sen jag åt det oxå

2014-12-06 @ 18:01:51
URL: http://brunetpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0