Dag 361 på årsutmaningen

Dag 361: Hiss & Diss - Julen.
Jag tycker inte det finns så mycket att dissa med julen,
det är ju en underbar högtid!

Några julaftonsbilder från 2007-2013
 

Hiss:
+ Det är den mysigaste högtiden som finns, älskar allt som
har med julen att göra!
+ Allt gott man får äta. Skit i allt som har med dieter och
strikt kost att göra under julen. Jag tycker det är en högtid då
man ska äta massa gott fika, mat och godis.
+ Sällskapet. Jag är väldigt tight med min släkt annars också
men just till jul så tycker jag det är ännu bättre, vi umgås alla
tillsammans flera dagar och det är så mysigt.
+ Humöret. Känns som att alla är extra glada under julen.
+ Att ge julklappar. Det är kul att få också men jag gillar
att ge till andra, gärna flera paket också, haha.


Diss:
- Att man spenderar mycket pengar till julen. Det försvinner
lätt flera tusentals kronor till julklappar, julmat och bakverk.

Kommentarer
Postat av: Liborius

älskar julen och tycker det är tråkigt att den redan är över!!

2014-12-28 @ 13:18:16
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0