Dag 354 på årsutmaningen

 
Dag 354: Hiss & Diss - Olika sorters skydd.
Hmm, svårt att veta vad jag ska svara.. Vill de att man
hissar och dissar olika skydd eller ska jag hissa och dissa
vad som är bra/mindre bra med olika sorters skydd?
Jag kör på det sistnämda.

Hiss:
+ Bra att ha olika skydd som tillexempel försäkringar, lösenord,
utrustningsskydd och så vidare. För precis som det låter så är
det ju ett skydd i olika sammanhang.
+ Finns skydd till mycket idag, både när man ska utföra aktiviteter,
genomföra köp, nätsurfa och till och med leva (tänker på livförsäkring).

Diss:
- Då det finns skydd för mycket är det svårt att hålla reda på allt.
Jag själv är väldigt dåligt insatt i olika försäkringar.. Det är mamma
som har fått hjälpa mig att välja och ta olika försäkringar.
- Det kan kosta en del med skydd men det är oftast värt det tycker jag.
Händer det något så är du försäkrad eller gäller det utrustningsskydd
så får du antagligen en lindrigare skada än om du inte haft skydd osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0