Årssammanfattning 2014 del 3

Årets sista dag är här och medan jag roar mig med trevligt sällskap
och god mat publiceras sista delen av årssammanfattningen. De
andra delarna hittar ni här.


 
September:
September var en bra månad! Mamma och moster var på besök
os mig i Borås under två veckor. Vi shoppade, åt på restaurang,
åkte till Ullared med J, firade min födelsedag och hade det jätte-
mysigt och roligt. Gymmandet flöt på riktigt bra och jag spenderade
nästan varje kväll på gymmet.




 
Oktober:
Det här var en riktig höstmånad med mycket regn, blåst och kyla.
Arbetet flöt på bra och jag blev ”uppgraderad” av chefen då jag
ska bli stödanvändare i datasystemet och lära upp nya medarbetare.
Kul! Inhandlade massa julklappar under månaden. Utvecklades
mycket på gymmet och tog personbästa i flera maskiner, så skoj!
Spenderade halloween med min fina J i Växjö. Vi var på bio,
åt restaurangmat och besökte en hundutställning.




 
November:
November var en ”pre-julmånad”, jag inhandlade de sista
julklapparna, drack glögg och julpyntade, mys! Till första advent
så bjöd jag kollegorna på pepparkakor och julgodis vilket var
uppskattat. Umgicks med min fina J när han var ledig, vi var bland
annat till Huseby på julmarknad och det var så mysigt! Gymmade
i princip varje dag som alltid men kändes som att jag stod still
med resultaten under denna månad, frustrerande.. Men det är
bara att fortsätta kämpa! Var även på två utbildningar genom
jobbet där vi fick lära oss om Senior alert och ett nytt datasystem.




 
December:
En av årets mysigaste månader, jag älskar allt som har med
advent och jul att göra! Jag julbakade, drack glögg, lyssnade på
julmusik och allt som hör julen till. Det blev en kort arbetsmånad
för min del eftersom jag fick semester 18:e december, flög upp
till mamma i Norrbotten den dagen och här befinner jag mig ännu.
Har semester till 7 januari, lyx med långledigt! Har haft en mysig
jul tillsammans med släkten, umgåtts, ätit gott och njutit av
ledigheten. Träningen har hamnat åt sidan nu när jag är hos
mamma, här finns inget gym så det har inte blivit min vanliga
träning men några promenader har jag lyckats med i alla fall.
Nu laddar vi om för ett nytt år med nya möjligheter och utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0