Årssammanfattning 2014 del 2

Här kommer del 2 av årssammanfattningen som handlar om
månaderna maj till augusti.


 
Maj:
Det var inget särskilt som hände i maj, jag jobbade på som vanligt.
Vi hade en utvecklingsdag med intressanta övningar, föreläsningar
och god mat. Träningen gick bra och jag spenderade flera dagar
i veckan på gymmet. Vädret var underbart, varmt och soligt så
mycket av den lediga tiden satt jag ute och solade. Var på Ullared
med min fina och shoppade massor. I slutet av månaden var jag
på SÄS (Södra Älvsborgs Sjukhus) för undersökning och utredning
som kommer fortsätta under 2015.




 
Juni:
Semestertiderna på jobbet började och det blev genast högre
arbetsbelastning. Tack vare en bra arbetsgrupp och trivsamma
uppgifter så gick arbetet ändå bra. Mamma kom i mitten av
månaden och hälsade på. Vi firade midsommar tillsammans,
var på matmarknad, shoppade och hade det mysigt. Träningen flöt
på och jag fann det roligt med styrketräning istället för löpning.
Sommartorsdagarna hade premiär i slutet av månaden som jag,
mamma och J besökte. Gjorde även ett besök i Kalmar tillsammans
med J, mysigt!




 
Juli:
Juli var ingen rolig jobbmånad då det var hög arbetsbelastning
men den 18:e juli fick jag semester och då flög jag, J och Diesel
iväg till Norrbotten för att hälsa på min släkt som jag inte sett sen
januari. Det var en underbar vecka på Seskis med strålande sol
varje dag! Spenderade i princip varje dag på stranden, hade
grillfest med släkten, var på pubkväll, besökte Finland och
träffade mina före detta kollegor i Kalix. 




 
Augusti:
Efter semestern uppe hos mamma där jag fick i mig alldeles för
mycket godsaker blev augusti en riktig träningsmånad. Jag började
träna 6 dagar i veckan och tyckte det var så roligt med styrketräning
så jag övergav nästan cardion helt. All träning och bra kost gav
resultat, mina muskler började växa samtidigt som jag fick bättre
magform. I augusti blev det en del festligheter, både
Karl-Oskardagarna i Växjö och 50-årsfest i Västervik, roligt!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Kul med tillbakablick! Åh jordgubbar! :D

2014-12-30 @ 17:05:16
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0