Torsdag

Spännisbild från förrförra veckan.
 

Hello träningsvärk! Igår var första gången på länge som jag inte
körde cardio på gymmet. Vanligtvis brukar jag börja med
crosstrainer eller löpning innan styrketräning men igår hade jag
något knas i höften så skippade cardio och la istället fokus på
armar och mage. Har en härlig träningsvärk idag, gillas!

Det är redan torsdagmorgon, veckan har ju verkligen sprungit iväg.
Kändes ju som att det var fredag nyss och jag åkte iväg till Växjö.
Planerna för dagen är att jobba till 16-tiden, har hembesök idag
igen som varje dag denna vecka. Sedan blir det hem och städa,
boka flygbiljetter till mamma och moster och sedan ta det lugnt.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: LIENE

Vilka muskler du har!

2014-08-14 @ 07:48:52
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: det var ju kul, för jag har aldrig tränat förr och vill verkligen köra hårt. Har anställt PT och hon vill att jag tränar gym 4 ggr i veckan och klättring 2 ggr i veckan. Ska bli så satans kul :D

Cardio vågar jag nog inte köra så mycket heller, vill bli stor och ha bulliga muskler :D

2014-08-14 @ 07:56:47
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gött med träningsvärk. Eller det är sådan där värk man har lite hatkärlek för haha. Själv gjorde jag mitt sista pass igår på gymmet. Jag har så ont i skelettet, lederna och musklerna och eftersom jag åker till Cypern till måndag och vet att det kommer bli en himla massa gående där så tänkte jag att det är lika bra att vila ett par dagar nu - trots att det tar emot:'(

2014-08-14 @ 10:45:43
URL: http://sessie.se
Postat av: Anonym

oh Ja, stor skillnad! Bra jobbat

2014-08-14 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0