Tisdag

 
Usch och fyfan säger jag bara, vilken jäkla rivstart igår på jobbet
efter semestern! Det var hemskt. En vårdplanering direkt igår och
en annan som bokades in till onsdag, massor att skriva och så..
Det var så stressigt så jag ville gråta, skrika och gräva ner mig.
Inte är det bättre den här dagen, måste gå tidigare till kontoret för
att fortsätta ta tag i de stora ärendena från gårdagen och göra tusen
miljoners saker. Sen idag får jag ännu mer ärenden att göra då en
kollega slutar. När det är såhär stressigt direkt från start då är det inte
alls kul att jobba, tråkigt men sant! Nu var det ett väldigt klagande
inlägg men jag besparar er det mesta faktiskt, hade kunnat säga
mycket mer men håller det för mig själv. Längtar något fruktansvärt
efter att arbetsdagen ska ta slut så jag får gå till gymmet och glömma
dagen och alla arbetsuppgifter som växer, växer och växer..

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

alltså näää, fy, det borde vara olagligt att komma tillbaka till en sådan hets :(

sv: åh ja, smörgåstårta är bara såååå gott!

2014-08-05 @ 07:56:23
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Anonym

Segt att börja jobba efter semestern..

2014-08-05 @ 09:28:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0