Onsdag

 
Oj så gott jag har sovit inatt, som en prinsessa! Antar att det har
att göra med att gårdagen var lugn både jobbmässigt och privat.
Så himla skönt att ha en dag utan stress, det är allt för sällan det
är så. Tyvärr.. Men gårdagen var som sagt lugn, efter arbetet blev
det matinköp och sedan låg jag i soffan med Diesel och plöjde
igenom några avsnitt av The Mentalist samt bokade en resa.

Idag vankas det jobb som vanligt. Ett hembesök väntar och jag
känner på mig att dagen kommer bli bra, får hoppas att min känsla
stämmer. Kvällen ska spenderas på gymmet och mina armar ska få
arbeta. Längtar alltid efter att träna armarna, haha. Men nu har
jag inte tid att sitta här, måste få lite frukost i magen innan jag beger
mig mot kontoret.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Vad ska du ha för motiv då? :D

2014-08-13 @ 06:48:51
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Erika

Vad roligt det lät med resa :)

2014-08-13 @ 15:50:43
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0