Nyttig mat

Sedan jag började träna i mars har jag försökt bättra min kost.
Detta genom att äta nyttigare mat i form av mycket grönsaker,
frukt och protein (kött, fisk, ägg) och mindre pasta, spaghetti
och mjukt bröd. Självklart kan jag äta en pastarätt ibland men
jag mår bättre utan för då slipper jag uppsvälld mage.

Denna bild  hittade jag på Weheartit, bilden visar varor som man
kan handla om man vill äta nyttigt. När jag kikade på bilden såg jag
att jag äter nästan allting som finns med där. Räkor, grekisk yoghurt
och avocado är de enda sakerna som jag inte äter.
Vad äter/äter inte ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Tycker också såna här är bra, och även roliga att titta och jämföra vad man har hemma :D
Jag har också det mesta hemma, men en sak som jag VERKLIGEN inte äter och aldrig har ätit är ägg. Jag som alltid varit världens tränings-och nyttomänniska har aldrig klarat av det, som är bland det bästa för protein.. Nepp!
Annars äter jag det mesta som är "bra" :)

2014-08-16 @ 16:30:55
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0