Hemma igen

 
Ytterligare en helg har svischat förbi och jag har lämnat Växjö
för den här gången. Alltid lika tråkigt att åka ifrån J.  Tre veckor
kvar tills vi syns nästa gång.. Helgen har gått fort men jag har haft
väldigt roligt. I fredags blev det myskväll för vår del och lördagen
spenderade vi i Västervik där vi firade hans pappa som fyllt år. Roligt!
Imorse åkte J iväg tidigt eftersom han började jobba redan 07, kändes
ovant att han inte följde med mig till tågstationen som annars, men
det gick bra ändå. Kvällen blir lugn här hemma i lägenheten, måste
packa upp och förbereda lite inför den kommande arbetsveckan.
Men innan det ska jag avverka ett kortare gympass, duscha och handla.

Kommentarer
Postat av: NATHALIE - Fashionblog

Åh tråkigt att lämna honom.. Men snart ses ni igen! kram

2014-08-31 @ 15:47:29
URL: http://nathalie.vionno.net
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; haha ja :D men det är kul att baka och laga mat på jobbet, för där har vi en superstor diskmaskin som diskar på 1 minut så det går supersnabbt att städa undan ;)

2014-08-31 @ 16:12:41
URL: http://neapocalypse.blogg.se
Postat av: NICOLE

Skönt att ni hade en bra helg ihop =) Och nu har även Henrik farit uppåt, usch :( Vi syns om 4 ½ vecka, ååååh så jag längtar!!

SV: Nä jag tänkte nog på ekonomin (tror det var ett inlägg till din årsutmaning), men det va bra tips som du skrev där med! =)

Hehe jaa, 2-3 dagar i veckan. :) Det är chill det, men om han är som jag så blir det ju en del hemma :)

Jaa samma här, tacos och cider :D Det är ju så gott :)
Det lät gott det!

Jag ska och handla lite nu, frukt bär och lite nötter :)

2014-08-31 @ 17:05:16
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Julia Müller-Sandvik

sv: Härligt, men surt när en så bra helg tar slut :(

2014-08-31 @ 17:17:07
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0