Dag 225 på årsutmaningen

 
Dag 225: Önskar du att din blogg var stor?
Självklart hade det varit roligt om den var större men samtidigt
är jag inte så brydd om det. Jag skriver för att jag tycker om det,
för att kunna gå tillbaka i arkivet och se vad jag har haft för mig
under alla år och för att släkt/vänner ska kunna följa mig och min
vardag eftersom jag bor långt ifrån dem. Det hade varit roligt med en
stor blogg men samtidigt skulle jag inte ha möjlighet att lägga ned
så mycket tid på bloggen som det då skulle behövas. Tycker det är
svårt redan nu då jag jobbar heltid till sent på eftermiddagen och sen
går till gymmet, ska sköta hushållssysslor och så. Sen vill jag spendera
kvällarna med Diesel och ledig tid med J, så att sitta flera timmar framför
bloggen varje dag går inte.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Åh va fin du är! =)

SV: Jajemen det kommer upp ett inlägg om det , förmodligen när vi är i Ullared :D

Ja precis då vet du att bloggen aldrig "bara står". Det är ju positivt :) Men det är ju som sagt roligt då när det är roliga frågor :)

Ja jag tycker redan att Doris har blivit större.. Hon är den mer framåt av dem, så hon tar gärna av brorsans mat så det kan ju ha den förklaringen ;D

Men de är riktigt söta med SÅ gulliga stora blåa ögon :)

Åh vad roligt :D
Japp vi ska sova kvar, i en av stugorna. Visst var det du som rekommenderade det, att sova kvar i stuga? Jag var ju som alltid inne i hotellet men har för mig du sa det var bättre med stuga, avskilt och mer privat..
Det är jag och Henrik! :) Ska bli riktigt roligt och mysigt :D Så taggad! Så nu ska jag ner och riva av ett eftermiddagspass på jobbet :)

2014-08-13 @ 13:53:55
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Flisan

Sv: hehe okej när slutar du på dagarna? :P

2014-08-13 @ 16:40:32
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

Haha men då var det ju jättebra! Scones är ju supergott. Min sambo brukar alltid baka det till frukost på helgen:)

2014-08-13 @ 23:20:15
URL: http://mikaelastartorochbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0