Tisdag

 
Nu är påsken över och det är "back to reality" som gäller - det vill säga
dags för jobbet. Jag tror och hoppas att veckan kommer gå fort så det
blir helg fort för på lördag kommer J hit. Wiie! Hela veckan är rätt
fullspäckad med aktiviteter på jobbet, det ska hinnas med flera hembesök,
möte, APT, föreläsning och sedan ska jag hitta tid till att skriva också.
Kommer inte vara sysslolös i alla fall.. Kanske är bäst att jag börjar
göra mig iordning så jag kommer iväg till kontoret någongång. När jag
kommer hem väntar en lugn kväll framför tv:n och mys med Diesel.

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh vill också flytta söderut! Hur löste du allt praktiskt? Hade du jobb eller boende först?

2014-04-22 @ 07:39:40
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0