Tisdag

 
Alltså varför känns det som torsdag idag? Åh så störande!
Här går jag runt och tycker det känns som att helgen närmar sig
och så är det bara tisdag, haha.. Men det är ju en kort arbetsvecka
så snart är det ju faktiskt helg - på torsdag efter klockan 14.
Idag blir det en riktig "mötesdag" med både samråd och teammöte
med hemtjänsten. Tror det blir en bra dag även fast jag vet att jag
kommer få en drös med arbete från teammötet. Min vanliga tur
att få ännu mer arbete när det redan är nog mycket.. Efter jobbet
blir det en snabb vända hem innan jag sticker till gymmet. Har längtat
efter att springa på löpbandet, är ju snart en vecka sedan jag sist gjorde
det, haha. Vad ska ni göra denna tisdag?

Kommentarer
Postat av: bexollila

haha jobbigt när man känner att det är ngn annan dag än det är, brukar med ha så hehe ^^ fin du är :D

sv : ja vissa gillar banan andra inte ^^

2014-04-15 @ 12:00:27
URL: http://nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0