Stress och "uppgradering"

 
Oj vad den här dagen har sprungit iväg! Jag har haft galet stressigt
hela dagen, känns som att jag knappt varit inne på kontoret idag.
Fick bra besked under samrådet också, samrådaren tycker att jag
resonerar bra, har bra erfarenheter och fattar bra beslut så nu behöver
jag bara samråda när det gäller insatser över 70 timmar. Gissa om jag
blev glad och stolt. Himla kul att de tycker att jag fattar bra beslut och att
jag har "uppgraderats" flera nivåer på bara en månad. Resten av
dagen flöt på riktigt bra efter de glada nyheterna, hihi.

Här hemma då? Jag har precis satt mig ner, har haft fullt upp ända
sedan jag kom hem för tre timmar sedan. Middagen är avklarad,
fruktsalladen är gjord och jag har förberett inför morgondagen. Nu sitter
jag bänkad framför tv:n och ser Halv åtta hos mig. Blir inte så mycket mer
idag för det känns som att jag somnar snart, haha.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Jobbigt med en stressig dag :(
- vad roligt, det är de som gör armbanden så personliga! kram

2014-04-08 @ 20:09:32
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

Vad duktig du är!!! Det kändes väl bra? :D

SV Nää men era tatueringar är väl heller inte så farliga haha. Hade det varit stötande eller på annat sätt opassande är det ju en annan fråga :)
Ja precis :) Jag och min vän skulle egentligen gå en bit för en stadium outlet men det regnade så in i bomben så det blev vanliga stan istället ;)

2014-04-08 @ 20:09:58
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Mirjam Wallmark

Vilka glada besked, grattis! :) kram

2014-04-08 @ 20:55:38
URL: http://mirjamwallmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0