Onsdag

 
Oj så jag har sovit inatt! Somnade lite senare igårkväll eftersom
jag kom hem sent och behövde varva ner i soffan innan jag la mig
för att sova. Men sen har jag sovit hela natten utan att vakna en
endaste gång, skönt! Har just fått i mig dagens frukost - min älskade
havregrynsgröt. Haha, jag har verkligen längtat efter att äta det, det är
så gott! Nu ska jag sminka mig och fixa i ordning här hemma innan
jag promenerar mot jobbet. Blir intressant att se hur promenaden går
då jag känner av lite träningsvärk från igår..

Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, men träningen får vänta, måste gå godkänt från BM att börja träna igen och jag skall inte träffa henne förrän i maj :)

2014-04-02 @ 12:26:21
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Mirjam Wallmark

Åh, älskar havregrynsgröt! ♡ kram

2014-04-02 @ 12:38:31
URL: http://mirjamwallmark.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0