Onsdag

 
Gårdagen rusade iväg och det var rätt stressigt på jobbet, så efter
middagen var det himla skönt att gå till gymmet och springa på löpbandet
ett tag. Fick ihop totalt över 7 kilometer plus några magövningar så jag
är nöjd!

Den här dagen lär bli lika intensiv som gårdagen. Får ladda upp med
flera muggar kaffe då jag har ett sent hembesök vid 15-tiden. Längtar
tills jag är tillbaka här hemma kan jag meddela, haha. Ska ta det
lugnt ikväll, se Sveriges yngsta mästerkock, titta på recept och prata
med min fina J.

Kommentarer
Postat av: bexollila

sv : ja men dagarna spökar ibland hehe !

ja jag bor i skene, ne det är inte alls långt från borås kanske en halvtimme med bil ungefär :p jag jobbar också i borås lite då & då ;D

2014-04-16 @ 10:11:44
URL: http://nattstad.se/bexollila
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det ska bli så kul att följa barnen i det programmet. Jag har älskat både USA's och Australien's variant på Junior Masterchef.

2014-04-16 @ 13:31:52
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0