Måndag

 
Det känns lite konstigt att vara hemma den här tiden när det är måndag,
vanligtvis brukar jag ju vara på jobbet. Men inte idag eftersom det är
en röd dag. Trots ledigheten har jag vaknat redan strax efter 06-tiden,
men det gör ingenting för min del, jag tycker det är mysigt att vakna tidigt
på lediga dagar. Har fått i mig en stadig frukost nyss samt tittat på Nanny och
ska strax fixa till mig. Vid 09.30 ska jag och Melissa gå ut på en powerwalk i det
härliga vädret, underbart! Sedan ska jag till gymmet en sväng och därefter blir
det att njuta av sista lediga dagen här hemma innan jobbet kallar imorgon.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

SV Ja mums :))

Jo den känns men den tar inte lika mycket eftersom (som jag skrev) den aktiverar inte så många delar i magen. :)
Japp precis!

Åh vad hemskt det lät "helt över".. Henrik och jag ska till köpcentret o shoppa :) Dudå?

2014-04-21 @ 11:17:05
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Life of Johanna

Skönt med en PW :) Idag sov jag länge faktiskt, skönt :) haha ja jag bara älskar sporten :)

2014-04-21 @ 11:20:43
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0