Lördag

(Bild från förra helgens frukost, men dagens frukost är
liknande bara att kaffet är utbytt mot vaniljte)


Vaknade upp på ett mysigt sätt imorse redan vid 06-tiden, Diesel låg jämte
mig och sov och solen började stiga upp. Underbart att vakna till det trots
att det var väldigt tidigt. Det gör mig ingenting att vakna tidigt, jag tycker
det är skönt och mysigt om man är utvilad vilket jag antagligen var eftersom
jag var hur pigg som helst. Ska alldeles strax fixa iordning en smarrig frukost
med färskt grovt bröd, kokt ägg och vaniljte som jag ska avnjuta framför tv-serien
Nanny. Älskar att starta helgmorgnarna på det viset. Vid 11-tiden ska jag ner
till resecentrum för att möta min fina som kommer med tåget, mys! Det här blir
en bra lördag med mys, god mat och ännu mer mys.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Spännande :D Hur länge stannar han?

SV Ja men det var otroligt kul! Det satte sig liksom i hjärtat lite för det var så fint :)

Igår var jag och pappfaimljen hos min faster, så underbart mysigt :) Vad gjorde du? :D

2014-04-26 @ 11:09:54
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0