Gymtime

En seg jobbdag är förbi och jag var alldeles mosig i huvudet efter
en heldag med utredningsskrivande. Visst är det skönt att vara en
hel dag på kontoret men man tappar koncentrationen emellanåt när
man sitter och skriver i åtta timmar, det är mindre kul..

Efter jobb och middag promenerade jag till gymmet och körde mitt
andra pass denna vecka. Känner mig stolt som joggade 6 km,
framsteg! Sen blev det pw 2 kilometer och rodd 3 ½ km. Därefter
var mina ben som spaghetti, haha. Har förberett här hemma inför
morgondagen, duschat, fixat fruktsallad och pratat med gubben
i telefon. Nu ska jag strax gå och lägga mig, är verkligen dötrött!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Det är sommartorsdagarna, gratis event som är på Stora torget. Gå in på Borascity.se så kan du läsa mer om det :D

2014-04-03 @ 21:20:18
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0