Fredag

 
Kan börja med att säga att jag överlevde gårdagens bilkörande i
Borås, haha! Var inte alls så svårt att hitta dit. Ärendet gick bra
och snart kan jag släppa det helt och hållet vilket känns skönt då det
är ett stort ärende. Gårkvällen spenderades hemma med fix inför
dagens resa. Åker ju iväg till min fina J under eftermiddagen och det
ska bli såå mys! På grund av dagens resa var jag tvungen att vakna
redan före 05-tiden men trots den tidiga uppstigningen är jag hyffsat pigg.
Men jag lär nog få pimpla ett x-antal muggar med kaffe under dagen för
att orka skriva den stora utredning. Skönt att jag slutar tidigt idag
i alla fall och får träffa J om cirka 14 timmar. Det här blir en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas ni får en riktigt mysig helg tillsammans nu då:)

sv: Men så kul. Jag skulle vilja åka till Ullared strax jag också, men jag vet inte riktigt när min sambo ska ha tid att göra det:(

2014-04-11 @ 15:33:42
URL: http://sessie.se
Postat av: Isadora

Snygg!! :)

2014-04-15 @ 21:32:30
URL: http://isadoraekenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0