Dag 117 på årsutmaningen

Dag 117: 5 saker du tror kommer vara annorlunda om 50 år.

1. Tekniken. Jag tror tekniken har utvecklats ytterligare och som
jag skrev i början av veckan så lär våra moderna iphones och
ipads vara omoderna då, haha.

2. Kläderna. Jag tror inte att kläderna kommer vara som de är nu.
Ungdomarna lär inte ha en likadan stil som idag. Det är ju ganska
stor skillnad mellan 60/70-talet och nu, och det lär vara så även
längre fram i tiden.
 
3. Musikstilarna. Jag tror det blir mer och mer techno/housemusik
men säkert också nya musikstilar.  House har ju vuxit enormt de senaste
åren och jag tror det blir mer.

4. Utbildningarna. Om 50 år har det säkert kommit nya utbildningar
och finns nya yrken.

5. Inredningsstilar. Nu är det modernt med mycket vitt, shabby chic
och så vidare. Men om 50 år lär det vara någon helt annan stil tror jag.

 

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Ja undra hur det är om 50år :)

2014-04-27 @ 14:02:10
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0