Bokmal

Nu när försommaren är här och det är underbart väder så brukar
jag passa på att sola under helgerna. Jag älskar att sitta och läsa
böcker medan jag solar, men som den bokmal jag är så har jag läst
alla mina böcker. Under påsk började jag läsa Liza Marklund-böckerna
igen för typ femtioelfte gången, men de är så bra!

Känner att jag måste införskaffa mig ett par nya böcker nu inför
sommaren och alla soliga dagar. Älskar att läsa kriminalromaner
och självbiografier. Gillar Marie Jungstedts böcker och har några
stycken, men skulle gärna ha allihopa. Sedan har Nordman nyligen
kommit ut med en bok om sitt liv, drogerna och så vidare. Den vill jag ha.
Älskade Nordman när jag var liten och tycker än idag att han är bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0