Andra inlägg

 
Som de flesta redan vet så har jag börjat gymma och träna på allvar
nu när jag börjat arbeta. Redan under studietiden var jag sugen att
träna men motivationen fanns inte helt till 100 %. Nu däremot är det
annorlunda. Det är riktigt roligt och särskilt när man ser resultat både
på kroppen, med uthålligheten och så. Men istället för att ni ska behöva
läsa flera gånger i veckan att jag varit på gymmet så tänkte jag istället
skriva lite "hälso/träningsinlägg" ibland. Dessa inlägg kommer innehålla
övningar, tips, nyttiga recept och så vidare. Men var lugn, träningen
kommer inte överta bloggen, haha.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Spännande :) Lite nyhetens behag ;D

SV Nä det är ju asgott :D Hihi

Japp nu är det loooov! Fytusan så skönt!

2014-04-14 @ 21:43:10
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0