Onsdag

 
Nu är jag ledig framtill nästa onsdag, eller jag har inget schemalagt
i alla fall. Ledig är jag dock inte eftersom vi har uppgifter att göra.
Vaknade upp imorse med världens halsont, usch! Jag vill inte bli
sjuk nu.. Så typiskt om jag blir det.
 
Dagens planer är att ta det lugnt här hemma, läsa lite litteratur
och se om det finns något intressant. Sedan ska jag ta en sväng
till Coop för att handla nödvändigheter och därefter hade jag tänkt
glo på tv hela eftermiddagen och kvällen. Skönt att ha en lugn och
ledig dag när jag inte mår helt hundra procent bra. Ska ta igen lite
missade serieavsnitt på tv3play hade jag tänkt.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

krya på dig! :)
jag ska snart dra mig till jobbet :)

2013-09-04 @ 08:27:41
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0