Fredag

 
"Det är dags för fredagsmys...". Jag har i och för sig haft helg
sedan tisdageftermiddag, men det är ändå något speciellt med
fredagar när man får helg på riktigt. Vaken tidigt igen på grund
av halsen, så irriterande! Hoppas verkligen jag kan sova längre
imorgon. Min förkylning har  blivit värre, men trots det ska jag försöka
ha fredagsmys med mig själv. Hade tänkt duscha och ha hårinpackning
under dagen, göra nachotallrik till middag och se film ikväll.
Men nu ska jag se vad som finns på tv, brukar inte vara allt för mycket
före klockan 7..

Kommentarer
Postat av: liborius

sv. jag har ett år kvar på min utbildning:) själv då?:)

2013-09-06 @ 10:36:42
URL: http://liborius.se
Postat av: NICOLE

Låter som en riktig mysfredag :D

sv Åh herre , hade jag varit dig då hade jag gråtit mig till sömns... eller bakat... eller ja, sprungit till affären ;) lite godis gör en väldigt gott :D men nejeee, vindruvor är för nyttigt... orutinerat ;D

2013-09-06 @ 13:37:53
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0