Växjöresan del 1

Tänkte berätta lite kort om vad jag har haft för mig under veckan
i Växjö. Kommer dela upp det i två delar så det inte blir för mycket
text, sedan kommer ni självklart få se bilder också men de kommer
i separata inlägg.
 
 
Åkte ner förra måndagen och spenderade hela dagen på tåget.
I Stockholm blev det fel med tåget som skulle ta mig vidare mot
Växjö, så jag fick vänta nästan två timmar. Vid 18-tiden rullade tåget
från Stockholm och tre timmar senare var jag framme. Så mys att
få krama om J igen!
 
 
Tisdagen började med en mysig frukost, fixade i ordning oss och rullade
mot en närliggande stad där jag hade en arbetsintervju. Spanade in
stan litegrann innan själva intervjun. Tyckte det gick bra på intervjun men
det återstår väl att se. Rullade vidare till J's familj där vi spenderade kvällen
och natten.
 

Onsdagen var också en dag på vift. Vi åkte till en annan stad, cirka
2 timmar från Växjö, för att jag skulle ha en till arbetsintervju. Wiie!
Det gick bra på intervjun kändes det som, så jag håller tummarna.
Tittade in staden litegrann och gick i affärer. Åh så fin stad! Körde sedan
till Jönköping för att besöka A6-köpcentrum där vi strosade runt i affärer
innan vi åkte mot Växjö igen.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

hoppas det gick bra!! :D finns det fortf något du är mer intresserad av?

sv vad bra ;)
äh skit i vågen!

2013-10-01 @ 20:41:13
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0